Известие

Collapse
No announcement yet.

Реотани на задното стъкло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Реотани на задното стъкло

    Здравейте колеги!
    От много време имах проблеми с реотаните на задното стъкло.Четох много из форумаи първо се оказа,че имам студена спойка на релето. Запоих го и тръгна. След това ми иЗгоря бушон.Смених го покарах малко и работеше.След няколко дена ми замириса много силно в колата на стопена пластмаса.Оказа се,че се е стопил същия бушон и гнездото на бушона(10 А).Сложих 15А и докато направих 1 кръг работеше,но го стопи за норматив(стори ми се ,че пластинката на бушона не е прекъсната,а само пластмасата му е изгоряла).Четох и за това във форума,но ако може някой да ми каже да не бъркам ампеража и за това да се получава така.Ама ме е страх така да не ми се подпали колата.ОЧАКВАМ ПОМОЩ !
    Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

  • #2
    Не знам колко ампера трябва да е бушона понеже моя работи, а аз съм на принципа "като работи не го барай", но в товоя случай е трябвало да намалиш ампеража на бушона, а не да го увеличаваш. Като го увеличаваш го правиш по-издържлив на големи натоварвания и вероятноста да изгори бушона при евентуален проблем е по-малка. А това естествено води до преминаване на по-големия ток (ако е в рамките на съответния бушон) и удря директно в това, което седи след него. Проблема според мен е някъде другаде. Преди бушона може би, но това го приеми просто като забележка към действията ти.
    The greatest of all scientific hobbies!

    Comment


    • #3
      Според менюала е 30 ампера.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Бушона за здния джам е добре да е 30 ампера!
        Ще се поясня защо.
        Бушоните действат по два начина.Единия е да защитават консуматора, а другия захранващия кабел.
        При колите, с изключение на бушони за някаква електроника, останалите винаги защитават инсталацията.На крушки,вентилатори и реотани, няма какво да им защитаваш.Или работят или горят.Като изгорат и окъсят,вече е важно колко е дебел проводника, а не колко ток консумира джаджата.
        Има доста места, на които се слагат много по-мощни бушони, отколкото са необходими на пръв поглед.
        Слагат се само по една причина.Да няма пад на напрежението. Има ли пад, той няма къде другаде да иде, освен в най-слабото място, а това е бушона.
        За това и греят и топят гнездата.
        Така, че за фарове,вентилатори и нагреватели слагайте по-яки бушони.
        Захранвате ли електроника-само препоръчаните стойности!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          ---
          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:20.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
            Има значение и производинелят на предпазителите. Намират се и такива които са с по тънки крачета и не контактуват добре в гнездото. Съответно си греят яко. А и самото гнездо може да е било разбрицано.
            нещо подобно ми е върти и на мен в главата Възможно е да нямат хубав контакт крачетата към буксите и да нагрява.Нагревателя консумира много ток и бушона трябва да е по-силен(те колегите казаха,колко ампера).С нещо подходящо почисти буксите и ги присвий преди да сложиш по-силен бушон
            Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
            sigpic

            Comment

            Working...
            X